Enl uppgift ska man ha vatten i botten på hinken, luften går då genom slangen, går rakt mot vattnet-kyls av-och pressa uppåt och ut genom spalterna. Men jag undrar om det inte blir en turbulens i hinken så att fuktig luft kan fara ut direkt.
Får väl snickra med en plasthink och labba lite när jag har tid över.