Kallt ute, varmt inne = alldeles för mycket kondens mellan mina fönsterrutor i vårt 70-tals fritidshus. Vad är bäst att göra? Det är ”koppladefönster” (heter det tror jag). Så man kan öppna upp emellan de två rutorna. Vad kan man täta med, det är ju inte plats för en vanlig isoleringslist! Eller finns det kanske någon tunn isolering man kan få plats med mellan fönsterbågarna?