Vilken månad är lämplig att byta tak?Ska hyra en ställning.
 
Ska hyra en HAKI ställning och jag undrar vilka måtte en hel haki sektion har?
 
3m lång 3m hög sen finns det olika bredder.
 
Är det lämpligt att hyra ställning från 15/4-12 eller är det storriska att att det snöar/ligger snö kvar då?
Den som hyr ut ställningen vill att jag bokar den i för väg.
 
Hur ska man lägga kondens väven ska den ligga över eller under läkten?vilket håll brukar ni lägga väven åt?Längs med taket eller från nock till takfot?
 
  • Gilla
Mach77777
  • Laddar…
Hej,
Fundera på att råspont på den nya delen av taket så det ligger råspont på bägge taket och sedan lägga kondens väv och sen läkt.Kan man lägga kondens väv på dom spontade taken?Tänkte lägga den här kondens väven länk: http://www.areco.se/PDFs/Kondensvav.pdf
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.