I vårt kylskåp kondenseras det en massa vatten i "taket" och droppar ner på matvarorna. Jag gissar att det är en plastlist som läcker in luft, man kan se ganska tydligt på ett ställe att det är där luften tränger in. Vad är standardmetoden att lösa ett sådant problem? Köper man ny list? Hur får man bort den gamla?