Jag håller på att renovera upp mitt garage och fick idén att sätta min 150L-kompressor under garaget där det tidigare var en trappa. Det fungerar idag som ett kallförråd tillgängligt från källaren. Hade varit trevligt att slippa ha kompressorn i garaget, både för ljudet och platsen. Jag har dock ingen lufttillströmning till kallförrådet (förutom dörren till kallförrådet är det är ett helt slutet utrymme med betong åt alla håll). Ta upp hål för lufttillförsel och luftrör blir knepigt eftersom det är ordentligt armerat där trappan var.
Tips och idéer mottas gärna!
Tips och idéer mottas gärna!
Nejmowatom skrev:
Klicka här för att svara
