Hej!

Är på jakt efter en kompressor för hemmabruk och en dyckertpistol för att sätta lister, innertak, dörrfoder osv med och hittade detta paket på Swedol för bara 1375 kr
Vad tror ni, kommer man bara bli besviken och bör satsa på dyrare prylar eller duger det för ändamålet?


KOMPRESSOR WOOD MASTER
Ett komplett paket för snickaren eller hemmafixaren, innehåller en spikpistol, luftspiralslang 10 m och 1000 stycken 50 mm spik. Effekt 1.5. Volt 230V. dB 97. Genomlupen cylindervolym l/min 180. Fri avg. luftmängd vid 6 bar l/min 95. Antal cylindrar 1. Varvtal rm 3400. Max arbetstryck bar 8. Tankvolym l 6. Bredd mm 535 Höjd mm 530 Djup mm 275 Vikt kg 13 Levereras med hjul Nej Oljefritt Ja

Art.nr Pris
TL-1430 1375,00 st
 
  • TL-1430.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Det duger säkert.
 
Mindre spikpistol tar inte mkt luft, skall du sätta kilometrar med list på en gång skulle jag valt nåt annat. Normal arbetstakt duger den säkert bra till. Har själv en 300 kr dyckertpicka och den funkar bra. Satt två innertak och list i en massa rum med den. Pajar den blir det en likadan och jag kulle inte ens bli sur....
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.