Har Sungrow växelriktare som är förberedd för batteri, och nu känns det ju som att det är läge att investera i batteri så man kan använda den el man producerar istället för att ge bort den gratis.
Förrutom samma leverantör som min anläggning är levererad av (Nordpolen Energi) - vilka andra skulle forumet rekommendera, eller är det vettigast att köra samma igen?