Hej!
Håller på att bygga ut sommarstugan som har plastfasad från 70-talet.
Det kommer behöva kompletteras med ny fasad. Varje ”planka” är ca 8 cm bred och de sitter om två per skiva. 18 cm är bredden på två plankor med mellanrum.
Plastfasaden har funkar bra hittills. Enkelt och underhållsfritt.
Men går det att komplettera med nya plastplankor utan att det ser ut som skit? Andra förslag?