Okänd tillverkare, det enda jag vet är hur raderna med hål ser ut.
Ser i alla fall ut att vara 60 skåp med 20 mm stomme vilket borde vara hanterbart, vill ha korgar på hjul om det går.
Riva ut och bygga om blir väldigt omständigt som det ser ut.
Skenorna som sitter där är skräp, de viker ner sig efter ett tag och det går inte att dra ut eller in nånting.
Det är 45 cm mellan hålen som bara är 3,2 mm i diameter, någon som känner igen eller om ni har en annan smartare idé.
Vit skåpskena med små hål placerad på terrakottafärgat kakelgolv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Åsa Lund
Du får nog sätta ny inredning i den gamla garderoben. Den där modellen finns inte att köpa mer. Tror det är Marbodal, men det spelar ingen roll i sammanhanget.

• Gilla
Anders23094
  • Laddar…
Åsa Lund Åsa Lund skrev:
Du får nog sätta ny inredning i den gamla garderoben. Den där modellen finns inte att köpa mer. Tror det är Marbodal, men det spelar ingen roll i sammanhanget.
Jag gjorde så på markplan där jag hade samma problem, gjorde en jigg som jag satte i befintliga hål med hyllstift och borrade ur nya till korgar med rullskenor från IKEA. Det skulle inte gå sa man i affären men det fungerade perfekt. Men det är andra stommar här som bygger några mm till och så det kommer bli trängre. Man kanske kan köpa färdiga stativ med korgar och bara ställa in.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.