Byggahus.se

Komplett Workshop...

1. T
    Medlem Nivå 2
    Måste bara få dela med mig av ett klipp som jag hittade idag.
    Jag vet inte vilken kvalitet det är på verktygen, men jag vill ha en iaf... :D
    Detta kanske redan finns i forumet. Ber om ursäkt i sådana fall.

https://youtu.be/BjFAghWTm_E

• Laddar…
  2. M
    Medlem Nivå 7
    Gillar idén och tänket. Jag tyckte dock att det verkade som kvalitén inte var på topp. Skulle vara intressant om festool hitachi och makita tog upp tråden och utmanade med något liknande.

3. P
    Medlem · Nivå 14
    Sinnrikt minst sagt, men såg väldigt sladdrigt ut.

Det jag gillade var nätanslutningen med samma kontakt som batteriet. Något jag själv önskat mig tidigare till skruvdragare framför allt.

Ett sådant här kit kanske vore en bra grej för folk som bor i lägenhet och bara har sporadiska behov. Misstänker att allt har underkapacitet på något vis för att funka för regelbunden användning. Men det är bara min känsla...

//Ronnie

4. mexitegel
    Allvetare · Nivå 23
    Det får ju Black&Deckers kombiverktyg från 70/80-talet att blekna :D. Såg lite vingligt ut, men gillar konceptet starkt.
    400 dollars var visst priset så det var ju klart överkomligt, frågan är som sagt hur bra grejjorna håller....

5. B
    Medlem · Nivå 8
    Det var väl inte nätanslutning utan bara en kabelförlängning från handtaget med batteriet. Syns runt 5,50 när han monterar "bordssågen".

6. P
    Medlem · Nivå 14
    Aha, det missade jag helt. Så det jag gillade mest fanns alltså inte! :D
    Jaja, man ser det man vill se tydligen...

//Ronnie

7. I
    Medlem Nivå 7
  8. Ola C
    Medlem · Nivå 23
    Jag hade nog fått spel på den där manicken inom max 1 minut. Tycker det är grymt bra när han sågar av en bit i vinkel och sen visar att den avsågade biten matchar plankan han sågade av den ifrån, fast upp och ner.(y)

"Pelarborren" sviktar likt lutande tornet i Pisa och parallellanhållet till "bordssågen" är minst ett par mm off i bakkant.

• Laddar…
  9. P
    Medlem · Nivå 14
    Sladdrigt ja... :D