Hej!
Jag har byggt ett garage, och har haft anmärkningar på några saker. Entreprenören har inte lyckats lösa detta till belåtenhet, men nu har vi kommit överens om en kompensation. Jag har sedan tidigare betalt hela överenskomna summan på bygget. Egentligen är det en sänkning av priset.
Företaget har bett mig ”skicka en faktura”.
Nu till frågan, eftersom jag inte är ett företag kan jag inte skicka en faktura. Hur reglerar man detta så att det blir bra för båda parter? Kvitto? Hur ska man skriva detta?