J
60-tals suterränghus med viss atrium känsla. Fönster går inte hela vägen ner men inte speciellt mycket vägg

Kommer jag sitta i skiten med kallras om jag installerar golvvärme och kasserar radiatorerna? Andra lösningar(FTX,FX ej aktuellt)?
 
  • Ett 60-tals suterränghus med delvis vitmålade tegelväggar och fönster som inte når golvet.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Tjusig kåk :-)
Nä det tror jag inte, se till att se över fönsterlisterna bara.
 
J
tttomten TomasJor skrev:
Tjusig kåk :)
Nä det tror jag inte, se till att se över fönsterlisterna bara.
Tackar. kommer bli tjusigare ;) mest i "mittenpartiet" som är aktuellt. Är som hen bredare hall där och planen är att senare troligen byta ut fönster och öppna upp.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.