60-tals suterränghus med viss atrium känsla. Fönster går inte hela vägen ner men inte speciellt mycket vägg
Kommer jag sitta i skiten med kallras om jag installerar golvvärme och kasserar radiatorerna? Andra lösningar(FTX,FX ej aktuellt)?
Kommer jag sitta i skiten med kallras om jag installerar golvvärme och kasserar radiatorerna? Andra lösningar(FTX,FX ej aktuellt)?
Klicka här för att svara
