Var nere i brunnen och skulle ta upp sänkpumpen som ligger i den. Det slutade med att jag fick såga av plaströret och jag gjorde det så nära en T-Koppling som möjligt.
När jag nu fått upp den och skruvat isär kopplingen för att sätta ihop den med ny klämring ser jag att den gamla ser ut att vara både stödhylsa och klämring i samma. Vad är det här för modell och vad får jag tag på en sådan?

/P

20160515_174938.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


20160515_174955.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.