Hej. Jag kan någon bekräfta att Jafo har gjort en kombinerad klämring och klinkerram. Jag skulle behöva en referens till att detta stämmer. Bifogar en bild på installationen.

• Installation av Jafo kombinerad klämring och klinkerram i duschgolv med blå kakelplattor.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Krilleman
J Jakob wikner skrev:
Hej. Jag kan någon bekräfta att Jafo har gjort en kombinerad klämring och klinkerram. Jag skulle behöva en referens till att detta stämmer. Bifogar en bild på installationen.
Hej och välkommen till forumet @Jakob wikner 👍👍

Dessa är kombinerade med klämring vad jag kan läsa mig till:

Klinkerpaket
https://www.jafo.eu/vare-kategori/jafloordrainstop/jatilepackages/

Textbeskrivning av JAFOs klinkerram med specifikationer och komponentdetaljer, inklusive RSK-nummer och användningsområden.

Krilleman Krilleman skrev:
Hej och välkommen till forumet @Jakob wikner 👍👍

Dessa är kombinerade med klämring vad jag kan läsa mig till:

Klinkerpaket
[länk]

[bild]
Tack. Ja det stämmer säkert. Jag hade varit behjälpt av ett foto eller liknande som beskriver detta. Jag behöver förklara för en besiktningsman som inte sett en sådan installation förut.

J Jakob wikner skrev:
Tack. Ja det stämmer säkert. Jag hade varit behjälpt av ett foto eller liknande som beskriver detta. Jag behöver förklara för en besiktningsman som inte sett en sådan installation förut.
Hej. Jag var i kontakt med Jafo som svarade snabbt att det är korrekt installerat med kombinerad klämring och klinkerramshållare.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.