Vi förutsätter att jag har en LLVP och en pelletskamin. Värmepumpen vill jag inte köra när det är kallare än säg -10 grader ute. Då skall kaminen gå igång istället. När det är varmare ute och pumpen kan göra sitt skall kaminen vila. Går detta att lösa per automatik?
/Q