Hej! Vi ska sätta in en ny kommod och handfat i badrummet här i lägenheten och utrymmet är rätt begränsat. Då vi har valt en kommod med lådor från Ikea- Enhet 80 cm bred, men ett annat handfat verkar det som att deras vattenlås inte passar. Min tanke nu är att använda ett flexibelt vattenlås, Purus, men då de fått så dåliga recensioner på sitt membran funderar jag på att komplettera det med ett golvvattenlås. Vad tror ni om detta? Kan det fungera?

Tack på förhand!
/ Johanna

• Ett vitt, flexibelt vattenlås av märket Purus avsett för badrumskommoder.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Ett flexibelt vattenlås av märket Purus mot en vit bakgrund, tänkt att användas under handfat.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
P
JohannaApril JohannaApril skrev:
Hej! Vi ska sätta in en ny kommod och handfat i badrummet här i lägenheten och utrymmet är rätt begränsat. Då vi har valt en kommod med lådor från Ikea- Enhet 80 cm bred, men ett annat handfat verkar det som att deras vattenlås inte passar. Min tanke nu är att använda ett flexibelt vattenlås, Purus, men då de fått så dåliga recensioner på sitt membran funderar jag på att komplettera det med ett golvvattenlås. Vad tror ni om detta? Kan det fungera?

Tack på förhand!
/ Johanna
Vi har exakt den där rörmokaren installerade och det luktar avlopp. Tror det är dåligt membran. Kolla på recensioner.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.