J jörgenfrisk #1 Medlem · Norrbotten · 21 inlägg 4 sep 2013 12:02 jörgenfrisk Medlem Norrbotten 21 inlägg 4 sep 2013 12:02 #1 Vad för typ och vilken grovlek ska man ha på kollektorslang när man borrar bergvärme. tänkte installera en nibe 1245 pump. borrdjup ca 150-200m. Inte så haj på det här med bergvärme. bor uppe i norra delen av Sverige .
Vad för typ och vilken grovlek ska man ha på kollektorslang när man borrar bergvärme. tänkte installera en nibe 1245 pump. borrdjup ca 150-200m. Inte så haj på det här med bergvärme. bor uppe i norra delen av Sverige .
S spekerök #2 Medlem · västra götaland · 1 194 inlägg 4 sep 2013 19:17 spekerök Medlem västra götaland 1 194 inlägg 4 sep 2013 19:17 #2 Borrarn brukar ordna med kollektorn och sänk vikt. >>http://www.rorprodukter.se/kollektor/kollektorslang mvh
Borrarn brukar ordna med kollektorn och sänk vikt. >>http://www.rorprodukter.se/kollektor/kollektorslang mvh