Vad för typ och vilken grovlek ska man ha på kollektorslang när man borrar bergvärme.
tänkte installera en nibe 1245 pump.
borrdjup ca 150-200m.
Inte så haj på det här med bergvärme.:confused:
bor uppe i norra delen av Sverige .
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.