Hej på er!
Jag har en acktank på 12 m3 som snart är i bruk. Tanken är som ni förstår väldigt stor. För att ha koll på temperaturen på flera nivåer har jag på utsidan svetsat fast 10 st rör (10mm). Genom dessa rör kan jag skicka ner tempsensorer. Nu letar jag efter ett sätt att koppla upp dessa så att jag har möjlighet att se temperaturen digitalt från varje sensor i min mobiltelefon. Har kollat lite på Telldus och Z-wave men kan inte riktigt finna det jag söker. Har också kollat på Logger 3030 som verkar vara väldigt mångsidig. Får dock en känsla att användargränssnittet via e-logger inte är så vänlig.


sensor
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.