Jag har prövat det, men jag blir så packad i slutet av dagen. :)
 
Om man nu vill ha kaffe så finns ju alltid irish coffee som ett alternativ. Bakterierna får det nog svårt med både sprit, hett kaffe och farin. ;-)

Godare än gin och tonic dessutom..
 
Ludwig skrev:
Om man nu vill ha kaffe så finns ju alltid irish coffee som ett alternativ. Bakterierna får det nog svårt med både sprit, hett kaffe och farin. ;-)

Godare än gin och tonic dessutom..
Ja, vad är kaffe utan Irish :D


Men du glömmer den feberdämpande effekten hos toniken, eller rättare sagt kinabarken som ger den goda beska smaken.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Tonic

Fan vad jag blir sugen på en rejäl GT :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.