Hej.
Har en köksvask i betong. I hon så har dock betongen blivit porös, troligtvis pga att tidigare husägare använt för starka rengöringsmedel.
Min fråga nu är om det är lönt att ens försöka reparera och i så fall på vilket vis för att få det snyggt? Vasken är väldigt vacker för övrigt och tycker det är synd att såga ut för en metallho.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder