Är det någon som har någon erfarenhet av fläktar från Appliance t ex AGE600.
Kvalite? ljudnivå? mm
 
Jag har en frihängande AGE 900 Isla. Den är prisvärd för det priset. Men ljudnivån är ju som för liknande fläktar. Du får överväga om det är värd 3 ggr priset för att det skall vara tystare under tiden du har på fläkten.

Utseende- och materialmässigt är det inget "billigt" över den.

Har haft den 6 månader nu och har inga anmärkningar funktionsmässigt på den.

Har tyvärr tappat bort internetadressen till tillverkaren, men det är en av Spaniens största tillverkare av fläktar som producerar denna.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.