Ska koppla in ny spiskåpa från Bauhaus men hur kopplar jag? Från gamla spiskåpan gick det fyra kablar men min nya har bara 3
Produkter som diskuteras: "fläkt"
Fläktar
Flytta förbrukad luft ut ur ditt hem med mekanisk frånluft. I den här samlingen hittar du vårt sortiment av badrumsfläktar, kanalfläktar och värmeflyttare.
Läs mer
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 116 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 116 inlägg
Det ser ut som det du hade är det som Franke kallar kryddhylleaggregat här: https://www.franke.com/se/sv/hs/support/centralventilation.html
Där står det vilka av deras produkter som är kompatibla med vilka kryddhylleaggregat och om någon modifiering krävs samt hur du kontaktar dem om du är osäker på vad du ska ha.
Edit: förtydligande
Där står det vilka av deras produkter som är kompatibla med vilka kryddhylleaggregat och om någon modifiering krävs samt hur du kontaktar dem om du är osäker på vad du ska ha.
Edit: förtydligande
Redigerat:
Tror du ska ha den som heter -12 på slutet.
Men ring franke o fråga för säkerhets skull.
Det ser ut som på din bild att två plintar är sammankopplade (byglade) i kontakten. Har fläkten i aggregatet gått på en hastighet tidigare?
Vad hade du för kåpa/köksfläkt innan?
Men ring franke o fråga för säkerhets skull.
Det ser ut som på din bild att två plintar är sammankopplade (byglade) i kontakten. Har fläkten i aggregatet gått på en hastighet tidigare?
Vad hade du för kåpa/köksfläkt innan?
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden


