2 675 läst ·
2 svar
3k läst
2 svar
Köksfläkt slutat att fungera
Hej,
Vi skulle tvätta fettfiltret till vår Cylinda fläkt (kolfilter) och undertiden vi gjorde det startade jag igång belysningen på fläkten, nästan direkt så hängde sig fläkten och det gick inte att trycka på några knappar och dioderna lös konstant. Vi bröt strömmen och sen när vi satte igång den igen så är fläkten helt död. Inga knappar fungerar. Bara när jag drar ut strömkontakten så blåser den ur på alla olika steglägen.
Är det dags att skrota den eller finns det någon vänlig själ där ute som kanske har ett tips på hur man kan få igång den igen?
Alla tips uppskattas
Mvh
Vi skulle tvätta fettfiltret till vår Cylinda fläkt (kolfilter) och undertiden vi gjorde det startade jag igång belysningen på fläkten, nästan direkt så hängde sig fläkten och det gick inte att trycka på några knappar och dioderna lös konstant. Vi bröt strömmen och sen när vi satte igång den igen så är fläkten helt död. Inga knappar fungerar. Bara när jag drar ut strömkontakten så blåser den ur på alla olika steglägen.
Är det dags att skrota den eller finns det någon vänlig själ där ute som kanske har ett tips på hur man kan få igång den igen?
Alla tips uppskattas
Mvh
Produkter som diskuteras: "fläkt"
Fläktar
Flytta förbrukad luft ut ur ditt hem med mekanisk frånluft. I den här samlingen hittar du vårt sortiment av badrumsfläktar, kanalfläktar och värmeflyttare.
Läs mer
Märkligt sammanträffande
Lyxigt att göra renfiltren om man vill byta fläkt...
Det låter som om kretskortet fått nått knas om den inte är för gammal och saknar detta
Är inte kåpan allt för sunkig kan man ju byta detta.
Har du ett nummer som börjar med900
Lyxigt att göra renfiltren om man vill byta fläkt...
Det låter som om kretskortet fått nått knas om den inte är för gammal och saknar detta
Är inte kåpan allt för sunkig kan man ju byta detta.
Har du ett nummer som börjar med900
Klicka här för att svara