Har just varit och hämtat en kåpa från plåtslagaren. Den ska monteras i helgen.
Elspisen ska stå till vänster och vedspisen till höger. Till vänster i kåpan tänkte jag ha en fläkt med motor.
Antar att en inbyggnadsfläkt blir bäst, så att man kan ha en täckande skiva och urtaget för fläkten. Bifogar bild på en mdf-kåpa hos mina föräldrar.
Har ni något tips till mig om lösningar?
Får man ha trä (täckskivan) ovanför elspisen eller blir det för nära vedspisen?