Hej!
Vi ska bygga nytt hus och har bestämt oss för att i "bardisken" i köket ha spis och då givetvis en köksfläkt. Nu är det så att jag har sett köksfläktar som sitter i bänkskivan eller liknande för att slippa ha en fläkt hängande från taket. Är det någon som har någon erfarenhet av dessa???
MVH
CS1