Hej!
Vi ska bygga nytt hus och har bestämt oss för att i "bardisken" i köket ha spis och då givetvis en köksfläkt. Nu är det så att jag har sett köksfläktar som sitter i bänkskivan eller liknande för att slippa ha en fläkt hängande från taket. Är det någon som har någon erfarenhet av dessa???
MVH
CS1
 
En sådan fick jag demonstrerad och vattenångan försvann som det var tänkt
Om det fungerar lika bra som en takhängd fläkt vet jag inte men vad jag såg var OK
Lite instängd känsla om man jämför med en takmonterad kanske (vi pratar om köksö antar jag)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.