major_tom major_tom skrev:
att ikeas blandare skulle vara skit verkar vara en sanning bland vissa rörisar, men inget jag sett privatpersoner/konsumenter beklaga sig över.... med tanke på hur mycket varor ikea omsätter tycker man att det skulle varit lite mer högljudda röster och klagomål om det faktiskt var så att ikeas blandare var så dåliga som rörisarna påstår :thinking: tror som tidigare talare att det handlar om att de inte tjänar något på en ikeakran.

när jag fixade mitt badrum så var det ingen tvekan om att jag också fick mina grejer från ikea inkopplade. men givetvis så kunde han inte lämna garanti på varor han inte sålt själv, vilket är rimligt.
Nej, det tjänar de ju inget på...Sedan har jag ju köpt belysning till köket, som en elektriker ska montera, men det går bra...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.