Hej ni,
Vi har byggt en enplansvilla i vinkel med öppen planlösning, och jag ville bara visa hur köket blev.
Är supernöjd att ha köket som en central plats att umgås och bara vistas i.
Eftersom arkitektens lösning inte var riktigt som jag tänkt mig, fick jag rita mina önskemål själv. Såsom fönster vid diskbänken och ett hörnskafferi. Jag ville även ha en köksö, och efter att frågat runt lite och fått tips om att det inte var praktiskt utan diskho, så innehåller köksön både spis, ho och arbetsyta där man kan arbeta "mot" rummet. Man behöver alltså aldrig känna sig bortskuffad när man står och rör i kastrullerna.
Jag skickade ett förslag till Bomankök i Avesta och vi fick jättebra respons från dom.
Mvh Madelene
Vi har byggt en enplansvilla i vinkel med öppen planlösning, och jag ville bara visa hur köket blev.
Är supernöjd att ha köket som en central plats att umgås och bara vistas i.
Eftersom arkitektens lösning inte var riktigt som jag tänkt mig, fick jag rita mina önskemål själv. Såsom fönster vid diskbänken och ett hörnskafferi. Jag ville även ha en köksö, och efter att frågat runt lite och fått tips om att det inte var praktiskt utan diskho, så innehåller köksön både spis, ho och arbetsyta där man kan arbeta "mot" rummet. Man behöver alltså aldrig känna sig bortskuffad när man står och rör i kastrullerna.
Jag skickade ett förslag till Bomankök i Avesta och vi fick jättebra respons från dom.
Mvh Madelene
Klicka här för att svara





