Igår kom köksskåpen och bänkskivorna! Var inte där när snickarna var på plats så jag fick nöja mig med att kika genom fönstren. Det var väl iofs inte så mycket att se några staplar med skåp som står inställt i köket och vardagsrummet, men jag är löjligt nyfiken och spänd på varje steg som bygget tar! :-D