Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
En TV kombinerad med dator piggar upp de tillfällen när man arbetar ensam i köket. I ett hörn har vi ett skafferi, som rymmer mycket och det hjälpte oss att välja bort överskåp. Mikron sitter i knähöjd. Det fungerar väldigt bra och det bästa är att den inte syns så väl. Luckorna är hemma-målade med linoljefärg, 8% grön umbra.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Här är en bild med kylen och frysen nere i hörnet.anthill skrev:
Det är Kährs mattlackerade ekparkett, jag tror det heter Brighton. Vi valde det mattlackerade efter flitig läsning här i forumet och det har vi inte ångrat.Raceman skrev:
Klicka här för att svara





