Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi byggde om vårt kök för tre år sedan. Då hade vi läst detta forum länge och fått massor av bra tips. Vi ville ha ett kök där man kan jobba flera tillsammans. Fönstren sitter endast 75 cm högt och vi ville inte bygga för dem med arbetsbänkar. Därför valde vi att ha en köksö som arbetsbänk, och matbordet fick flytta ut i nästa rum. En TV kombinerad med dator piggar upp de tillfällen när man arbetar ensam i köket. I ett hörn har vi ett skafferi, som rymmer mycket och det hjälpte oss att välja bort överskåp. Mikron sitter i knähöjd. Det fungerar väldigt bra och det bästa är att den inte syns så väl. På bilderna har jag dock bemödat mig om att den ska synas. Luckorna är hemma-målade med linoljefärg, 8% grön umbra.