Hej en fråga är det någon här på forumet som har tipps på en multiroom lösning som man kan intrigera med KNX. Jag har kollat på steg från Russound CAA66 och Breathaudio BA-6640 som skall kunna kommunicera på RS232. Det jag skulle vilja få till är att man men befintliga tryckknappar kunna styra volymen i en zon och byta källa. Finns det några andra trevliga system som kanske skulle fungera och vad skulle man då behöva för att få till minst 4 zoner. Går det att bygga ut i framtiden till fler zoner är det ju trevligt.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.