Hej administratörer!
Jag har försökt nå er via "kontakta oss" funktionen ett par gånger då min profil på mitt riktiga login "mexitegel" verkar vara helt rökt. Eftersom jag inte fått något svar så kände jag mig tvungen att regga en användare till och hoppas att ni ser detta inlägg istället...
Problemet är att "mexitegel" inte längre är behörig att posta i forumen?! Likaså kan jag inte skicka meddelanden mm. Detta inträffade någonstans under uppgraderingsröran. Såvitt jag vet så har jag inte ställt till med något som borde bannat mig

.
Vet att ni har en del att stå i, men vore tacksam om ni kan kika på detta.
/Mexitegel