1 624 läst ·
5 svar
2k läst
5 svar
Knackar kakel
det var inte helt enkelt inte. Skulle från början bara lagt nytt golv till att börja med, men sen, tja ni vet hur det är, så rev vi mer golv än planerat, och sen rök tapeterna och kaklet också...
Snart kan vi börja med underjobbet och till midsommar kanske det börjar bli kalrt om vi har tur. Kul! 
Måste visa lite bilder också... http://hem.passagen.se/pelargonia/koket.html
Ska bli spännande att följa, Sophia 
Fast jag måste erkänna att jag tycker du hade ett riktigt fint kakel, med vit köksinredning och bänkskivor i grått så hade det varit riktigt läckert
MVH//Christina.
Fast jag måste erkänna att jag tycker du hade ett riktigt fint kakel, med vit köksinredning och bänkskivor i grått så hade det varit riktigt läckert
MVH//Christina.
yonna skrev:
Nu har jag uppdaterat med det sensate och fiskar så klart efter lite beröm... 
http://hem.passagen.se/pelargonia/koket.html
http://hem.passagen.se/pelargonia/koket.html
Klicka här för att svara