Jag skulle gärna vilj veta om någon har erfarenhet av Kmp pellets kaminer med kmp drag. Jag bor i radhus med grannar på var sin sida och undra just om rökgasarna kan störa dem. Det står att denna drag behöver inte stå mer än en meter från friskluftsventil. Allting låter lite väl optimistikt tycker jag, och man undrar också om gasarna kan letar sig in under takfoten.