bätre att köpa en termostat, utan termostatfunktionen, alltså ett död vrede.
den monterar du som en termostat, & kan vrida in till du når rätt tepm, då har du en fast strypning
men då är de ju exakt såna ja har redan
tanken var väl att komma på att justera tempen i ett rum utan att förlora flödet. lär ju inte gå längst in i klädkammaren för att tempsänka ett par grader i något rum.
men ja har fått klart för mig vad ni menar och bildat mig en uppfattning om hur de bör va därifrån