837 läst ·
6 svar
837 läst
6 svar
Klockan...
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Ja, vad ska man säga - klockinställningen på Byggahus.se har varit ett dåligt samvete. Vi har alltid fått till det för vissa men aldrig riktigt för alla användare MEN nu har vi ändå lyckats tror jag. Glöm mina tidigare råd. Från och med nu ska klockan funka för alla användare. Inställningarna under Inställningar ska naturligtvis vara Upptäck sommartid automatiskt och GMT +1:00 om ni befinner er hemma samma tidszon som jag själv.
Inte tusan funkar det denna gången heller.-... lever kvar i vintertid.
:@
Posten är inlagd:
idag, 22:29 Redigera | Citera | Rapportera | #5
Men i verkligheten 23.29... tidsinställningarna är korrekta. Samma sak i Firefox och Chrome
:@
Posten är inlagd:
idag, 22:29 Redigera | Citera | Rapportera | #5
Men i verkligheten 23.29... tidsinställningarna är korrekta. Samma sak i Firefox och Chrome
Redigerat:
För att den stora massan ska slippa krångla med tidsinställningar så har jag ställt in alla användares DST inställningar till automatisk och sedan ställt in att det är sommartid.
Det borde nu fungera bra för de flesta, men om man vet med sig att man bor i ett land utan DST så får man ändra den själv på: http://www.byggahus.se/profile.php?do=editoptions
Det borde nu fungera bra för de flesta, men om man vet med sig att man bor i ett land utan DST så får man ändra den själv på: http://www.byggahus.se/profile.php?do=editoptions
Klicka här för att svara