J Jeppson #1 Medlem · Stockholm · 938 inlägg 25 mar 2012 19:42 Jeppson Medlem Stockholm 938 inlägg 25 mar 2012 19:42 #1 Hej, Vad tror ni, är det för sent att beskära Karaganhäcken nu, det är små små knoppar som börjar bildas. Bara topping som gäller? Mvh Jeppson
Hej, Vad tror ni, är det för sent att beskära Karaganhäcken nu, det är små små knoppar som börjar bildas. Bara topping som gäller? Mvh Jeppson