Min cylinder gräsklippare vägrarna starta.
Den gick i höstas när jag ställde in den.
Bytt bensin, bytt tändstift. Kompression verkar ju inte vara i toppskick. Den går ej på bräklen
Förgasare tömd
Några tips?
Förgasaren byttes förra sesången.
MVH Greger