Tänkte testa att lägga lite klinkers i källaren, en matkällare på ca 3 kvadrat. Jag ser ingen fukt på plattan nu, huset e byggt 38. Ska jag prima eller räcker det med fix, och sedan bara sätta plattorna.
 
Du primar för att fixet ska fästa ordentligt, jag skulle inte skippa det
 
i en källare med risk för tillskjutande fukt så är det tveksamt om du ska prima, kolla med leverantören av fix
 
Späd ut primern och pensla på tunnt och lite slarvigt så får du en damfri yta som fixet fäster bra på men ändå inget tätt skikt.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.