Pga lite ojämnheter på golvet blev jag tvungen att dubbellimma och på så sätt fick jag lite höjd på fixet som jag inte brukar få. Fixet bygger kanske 8-10mm under klinkerplattorna.
Har använt ett flytfix som är lämpligt för mindre ojämnheter upp till 10mm.
Tror ni som är rutinerade att det är nån fara för hållfastheten inför framtiden?