3 119 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
Klinker - källargolv
Ska på att klinka källargolvet i min kåk från 1942. Dränerade om och isolerade källaren i somras. Tyckte mig läsa att det inte rekommenderas större plattor än 20x20. Hade tänkt mig lägga 30x30, och med väl tilltagen fog.
Åsikter om detta. Någon som har fått problem pga för stora plattor?
Åsikter om detta. Någon som har fått problem pga för stora plattor?
Klicka här för att svara