Du kan inte lägga mer än ca 30m2 utan att ha skarv för annars spricker golvet eller blir det "bula". >:(
Lägg rum för rum och en slät list i dörrhålen istället för tröskel.
 
Största ytan för golvet torde väl ha att göra med vilken typ av kärna det är i laminatet (läs: hur mycket det tenderar att röra sig vid fuktförändringar).

Jag la just ett på 40kvm då det var torrt. Blir spännande att se vad som händer till sensommaren. Inte så stora krav där egentligen eftersom det bara är övervåningen till ett uthus.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.