Hej,
Vi har en lägenhet i ett betonghus från 1955. Badrum och tätskikt skall ha renoverats år 2000 men klämringen saknas. Nu funderar jag på vad vi skall göra. Låta det vara känns fel.
Badrummet har ingen golvvärme men känns ändå alldeles för fint för att man skall vilja riva ut det helt.
Skall vi sätta dit en klämring eller måste vi göra om hela badrummet?
Finns det andra alternativ?
Mvh
PeO