3 076 läst ·
19 svar
3k läst
19 svar
Kina-spottar vid nybygge
Även om dioderna matas med kanske ett par tre tiotals volt så har hela kretsen nätpotential eftersom spänningsomvandlingen sker utan fulltrafo.
Förstår inte vad du menar med efterinstallera, är det någon regel du dykt på?
En av de villor jag har gjort så besiktigade de huset utan en köksö pga måtten med handikappanpassning för nya hus. Köksön skulle ha ström till sig och ett rör stack upp ur golvet.
Besiktningsmannen hade inga synpunkter alls. Det besiktningsmännen kollar på är funktionalitet på anläggningen samt centralpapper med meggningsprotokoll samt att egenkontrollen är ifylld.
Besiktningsmannen kan inget om el förutom det mest grundläggande.
Det ska tilläggas att det gäller de nybyggnadsvillor jag har utfört.
En av de villor jag har gjort så besiktigade de huset utan en köksö pga måtten med handikappanpassning för nya hus. Köksön skulle ha ström till sig och ett rör stack upp ur golvet.
Besiktningsmannen hade inga synpunkter alls. Det besiktningsmännen kollar på är funktionalitet på anläggningen samt centralpapper med meggningsprotokoll samt att egenkontrollen är ifylld.
mariatherese skrev:
Okej... då hänger jag med... men jag är fräck och ger mig ett halvt rätt eftersom jag inte var helt ute å cyklade....snaggletooth skrev:
Det stämmer som du säger.... när jag låter mina 2 hjärnceller jobba med annat än att bråka med varann
Medlem
· Västragötaland
· 1 035 inlägg
Besiktningsmannen har inget med slutbeviset att göra... :xLaths skrev:Förstår inte vad du menar med efterinstallera, är det någon regel du dykt på?
Klicka här för att svara