Du menar att den gick även utan att du hade anslutit 13 och 14? Du borde kunna ansluta 13 och 14 till vars sin inkommande fas. När du har gjord det borde det klicka till som från ett relä när du ansluter handsken med inkommande el till ett uttag, samt klicka till igen när du rycker ut den. Mycket "borde" här dock...

Fast innan du gör det kan du ju kolla om nollspänningsfunktionen redan fungerar. Gör den det behöver du ju inte fippla mer känns det som ;)
 
Hej phl!

Jag var lite otydlig. Den går fullt ut nu med nollspänningsfunktion och allt.

/Ulf
 
Då så, kul att du fick igång den!
 
en elmotor som går lätt kan gå igång på 2 faser, om inte så står den och vibrerar och kan inte bestämma sej åt vilket håll den ska gå....
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.