Langbein
Har precis för mig att de kemikalier man kan köpa till toan för rengöring,
inte är så bra för packningar och rör, vad vet du?
 
rengöringsgrejjerna är inte farliga för avloppet... det är naturen som mår pyton :(
däremot propplösare är rena döden i avloppet.... bildar avlagringar, bildar farliga gaser, fräter... bluäk >:(
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.