Langbein #1 Bannad · 556 inlägg 27 jun 2006 20:48 Langbein Bannad 556 inlägg 27 jun 2006 20:48 #1 Har precis för mig att de kemikalier man kan köpa till toan för rengöring, inte är så bra för packningar och rör, vad vet du?
Har precis för mig att de kemikalier man kan köpa till toan för rengöring, inte är så bra för packningar och rör, vad vet du?
N norrlandshus_sthlm #2 Medlem · stockholm · 483 inlägg 27 jun 2006 22:41 norrlandshus_sthlm Medlem stockholm 483 inlägg 27 jun 2006 22:41 #2 rengöringsgrejjerna är inte farliga för avloppet... det är naturen som mår pyton däremot propplösare är rena döden i avloppet.... bildar avlagringar, bildar farliga gaser, fräter... bluäk >
rengöringsgrejjerna är inte farliga för avloppet... det är naturen som mår pyton däremot propplösare är rena döden i avloppet.... bildar avlagringar, bildar farliga gaser, fräter... bluäk >