Hej!
Jag har en källare som tidigare har målats med Keim Optil silikatfärg. Nu är det dags att fräscha upp väggarna igen. Min lokala handlare har dock inte produkter från Keim, utan där är man hänvisad till Nordsjös sortiment, mer specifikt Murtex Silicate. Det verkar som att Keim-färgen kan beställas på nätet, men det vore onekligen smidigare att handla på vanliga målar-haket.

Har någon av er tips på vilken väg jag kan gå?

Förresten, om någon har tips på något smidigt betongspackel för att laga ett fåtal skruvhål så tar jag tacksamt emot! Antar att det borde finnas färdigblandade i tub?

Tack för allt!!
 
Hur gick det för dig? Jag står inför samma situation :)
 
Christian Andersson Christian Andersson skrev:
Hur gick det för dig? Jag står inför samma situation :)
Köpte Keim. Dyrt men väldigt nöjd. Den var bra att måla med och resultatet verkar kanon!
Rekommenderas!
 
  • Gilla
Christian Andersson
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.