Godmorgon alla.

Är det nån/några som kan lägga en bild på var ert filter sitter.
Har svårt att lokalisera det under all armaflex och tänkte lite bilder från er med samma pump kan underlätta.
Tack på förhand.
 
Bättre du lägger ut en bild så kanske forummedlemmar kan peka var du har din
 
S Skoog77 skrev:
Godmorgon alla.

Är det nån/några som kan lägga en bild på var ert filter sitter.
Har svårt att lokalisera det under all armaflex och tänkte lite bilder från er med samma pump kan underlätta.
Tack på förhand.
du får följa rören och se om det ens sitter något, var och om är ju helt upp till installatören.
det är ju en stor klump som armaflexen inte kan dölja
 
Hej och tack för svar.
Hittade filtret, det var framför ögonen på mig. En grå frigolitbox. Förra pumpen hade en filterball med tydlig avstängnigskran.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.