Hej är det någon som har en sådan här KÄRCHER NT 35/1 ECO H eller NT 35/1 ECO M
Skillnaden är H.et eller M,et på slutet .

OM hur tycker ni att den funkar.

På pappret så har NT 35/1 ECO H den samma data som festolol Specialdammsugare SRH 45 som kostar som en extremt dyr skjorta (ca 11000). KÄRCHERN har till och med 9 liter per secund mer sugförmåga och bätre undertryck så det till och med bätre en FESTOOLEN

Mvh Pär H

Vad är Kärcher NT 35/1 Eco M för maskin, eller är det kanske basvarianten NT 35/1 Eco?

NT 35/1 Eco H är väl om jag mins rätt den med bättre filter för dammklass H (automatisk rengörning) och sen finns ju trotjänaren NT 35/1 Eco Te med uttag för slipmaskiner m.m.

Jag har inte själv använt någon av dom men inte heller fått några direkta klagomål på dom jag sålt...

För ungefär ett halvår sedan köpte jag mig en NT 361 Eco. I nedanstående tråd spekuleras det kring att 361:an är 35:ans föregångare.

http://www.byggahus.se/forum/verktyg-maskiner-fordon/87337-kaercher-nt-361-eco.html

Jag vet inte om det hjälper dig att dra några slutsatser beträffande 35:an, dvs om de är tillräckligt lika för att jämföras? Jag kan i varje fall konstatera att jag är mycket nöjd med min 361:a efter halvåret som jag har haft den i min ägo, och 35:an lär knappast vara sämre...

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.