2½ år gammal MV6 Premium.
Använde den senast igår tillsammans med min sänksåg inkopplad via dammsugaren.
Idag startade ej dammsugaren, jag tycker att vredet som fungerar som strömbrytare känns annorlunda.
Saknar "klicket" som jag tror fanns där tidigare.
Några tips?
Använde den senast igår tillsammans med min sänksåg inkopplad via dammsugaren.
Idag startade ej dammsugaren, jag tycker att vredet som fungerar som strömbrytare känns annorlunda.
Saknar "klicket" som jag tror fanns där tidigare.
Några tips?
Här kommer en uppdatering:
Mailade Jula’s kundtjänst, fick till svar att produkten endast hade 12 mån garanti.
Åkte till närmsta Julabutik och reklamerade dammsugaren.
Köpte samtidigt en ny likadan
De skickade den till en verkstad i Karlstad för undersökning ( avgift 250kr vid nekad reklamation).
Idag ringde de från verkstaden och sa att de lagat den kostnadsfritt.
Så nu har jag två.
Mailade Jula’s kundtjänst, fick till svar att produkten endast hade 12 mån garanti.
Åkte till närmsta Julabutik och reklamerade dammsugaren.
Köpte samtidigt en ny likadan
De skickade den till en verkstad i Karlstad för undersökning ( avgift 250kr vid nekad reklamation).
Idag ringde de från verkstaden och sa att de lagat den kostnadsfritt.
Så nu har jag två.
Snyggt!F Fjallman skrev:Här kommer en uppdatering:
Mailade Jula’s kundtjänst, fick till svar att produkten endast hade 12 mån garanti.
Åkte till närmsta Julabutik och reklamerade dammsugaren.
Köpte samtidigt en ny likadan
De skickade den till en verkstad i Karlstad för undersökning ( avgift 250kr vid nekad reklamation).
Idag ringde de från verkstaden och sa att de lagat den kostnadsfritt.
Så nu har jag två.
Vad va felet?
Det brukar sitta en metall kula i vrededet,Antingen har det spräkt vredet.Då får du ingen kontakt eller ljud det var jag själv utsatt för?F Fjallman skrev:
Medlem
· Västerbotten
· 3 277 inlägg
Varför köper man en ny före man fått svar från Jula?
Klicka här för att svara
